Obsługa techniczna nieruchomości w formie abonamentu. Czy warto?

Obsługa techniczna budynku dla zarządcy nieruchomości mającego niewielkie doświadczenie w kwestiach technicznych, może stanowić niemałe wyzwanie. Przyjmowanie skarg od niezadowolonych użytkowników nie jest zadaniem przyjemnym, a to tylko czubek góry lodowej. Problemem może okazać się wyszukiwanie właściwych specjalistów, którzy przeprowadzą kontrolę, zadbają o należytą konserwację i usuną ewentualne usterki.

Znalezienie fachowca bez posiadania sprawdzonych kontaktów w branży nie jest proste. Postawienie na najtańszą ofertę bywa ryzykowne, a wybranie spośród droższych opcji, nie gwarantuje solidności wykonania. Problemem bywa również oszacowanie kosztów. Wybierając konkretnego fachowca, akceptuje się jego ofertę oraz przystaje na zakup rekomendowanych części zamiennych. Często pozostają wątpliwości, czy można było to zrobić taniej, czy może dałoby się w tej cenie użyć lepszych części. Niewiadomą także pozostaje czy dana firma, która wykonała usługę, za pół roku nadal będzie istnieć, gdyby przyszła potrzeba zgłoszenia reklamacji.

Odpowiedzią na powyższe problemy może stać się obsługa nieruchomości w formie abonamentu. Tego typu usługa obejmuje przede wszystkim drobne naprawy, reakcje na zgłoszone awarie, bieżącą inspekcje budynków i dogodne możliwości kontaktu przez całą dobę, czyli wszystko to, na czym zwykle zależy zarządcy danej nieruchomości.

Główną korzyścią tego typu rozwiązania jest to, że ma się do czynienia z jedną firmą, która bierze odpowiedzialność za zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego obiektu, a nie tłumem fachowców, nad pracą których kontrola może być bardzo trudna lub wręcz niemożliwa. Korzystając z oferty abonamentowej można mieć pewność, że zleceniobiorca będzie dokładał większych starań przy wywiązywaniu się ze swoich obowiązków, gdyż to w sposób bezpośredni wpłynie na dalszą możliwość współpracy.

Firma oferująca obsługę techniczną obiektów w formie umowy abonamentowej, będzie poprzez wysoką jakość usług, zatrudnianie wyspecjalizowanego personelu oraz sprawną wymianę informacji z klientem, budować zaufanie, niezbędne przy nawiązywaniu długiej i owocnej współpracy. Kierując się takimi przesłankami, ETSerwis zyskuje zaufanie klientów, wyrażone pozytywnymi opiniami – https://etserwis.pl/#opinie.

Klient, decydując się na kompleksową obsługa techniczną budynku w ramach abonamentu, ma klarowny obraz tego za co płaci. Umowa zawiera ściśle określony zakres prac, jakie obie strony uznają za niezbędny dla utrzymania nieruchomości w dobrym stanie oraz pożądany z punktu widzenia prowadzonej w nim działalności.

Innych działań zapobiegawczych wymaga budynek mieszkalny, a innych biurowiec czy galeria handlowa. Zadaniem obsługi technicznej budynku jest zoptymalizowanie i skoordynowanie wszystkich działań w celu jak najlepszego wykorzystania potencjału nieruchomości. W prawidłowo skonstruowanej umowie ustalona jest częstotliwość wizyt techników, którzy na bieżąco kontrolują stan techniczny powierzonego obiektu i raportują konieczność wykonania dodatkowych remontów, robót i prac konserwacyjnych. Wszystko to w ramach jednej opłaty miesięcznej. Dodatkowe koszty dotyczą jedynie zwrotu należności za wykorzystane podczas napraw materiały i dodatkowe prace, nieobjęte umową.

Zakres ewentualnych prac dodatkowych oraz ich kosztorys są najpierw szczegółowo konsultowane z klientem, więc nie ma obaw odnośnie ukrytych kosztów czy nieoczekiwanych rachunków do zapłacenia.

Utrzymywanie nieruchomości w nienagannym stanie technicznym ma również inne, niekwestionowane korzyści. W ogólnym rozrachunku bieżące naprawy i konserwacja zapobiegają znacznie poważniejszym i kosztowniejszym awariom. Dodatkowo dobry stan techniczny siedziby firmy ma pozytywny wpływ na jej wizerunek, podkreśla prestiż i buduje zaufanie pracowników oraz klientów. Sporą korzyścią jest również utrzymanie wysokiej wartości nieruchomości, co ma znaczenie w przypadku ewentualnej sprzedaży czy wynajmu.

Wydawca: Redakcja
Data: 4 sierpnia 2018

Publikujemy materiały prasowe oraz treści sponsorowane. Artykuły zawierają lokowanie produktów lub usług. Materiały graficzne (zdjęcia, infografiki itp.) dostarczane są przez reklamodawców. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części jest zabronione.

Tagi:

Udostępnij ten artykuł

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany

*