Branża e-commerce z roku na rok odnotowuje coraz większe sukcesy. Mimo ogromnej konkurencji sklepy internetowe powstają jak grzyby po deszczu i każdy ma szansę na sukces pod warunkiem, że będzie wiedział, w jaki sposób prowadzić firmę. Pozyskiwanie klientów nie jest łatwe, w tym wypadku na początku trzeba poznać potrzeby i przyzwyczajenia odbiorców naszych usług, następnie można przygotować strategię promocji.

Czym jest callback i czy warto w to inwestować?

Usługa callback to narzędzie/wtyczka, którą można zainstalować na swojej stronie firmowej. Najprościej mówiąc jest to powiadomienie w formie migającej słuchawki wraz z formularzem, gdzie można wpisać numer kontaktowy. Callback widget to bardzo dobre rozwiązanie, jeżeli klient próbował się z nami kontaktować, a my z jakichś przyczyn nie mogliśmy z nim porozmawiać. W tym wypadku klient jest śledzony przez widget znajdujący się na stronie, a gdy zechce ją opuścić wówczas zostaje poinformowany o tym, że może skorzystać z opcji callback. W ten sposób nie tracimy klienta i mamy szansę na szybką reakcję.

Callback Novocall daje szansę na zdobycie klienta, który potencjalnie jest zainteresowany naszą ofertą, jednak z jakichś przyczyn decyduje się opuścić stronę. Mają uruchomioną wtyczkę callback doradca klienta może oddzwonić do klienta, doradzić w kwestii doboru poszczególnych produktów czy rozwiać wątpliwości związane z zakupem danej rzeczy.

Wygodna i skuteczność

Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że zainstalowanie widgetu callback to tylko dodatek, który może wspomóc sprzedaż, przedsiębiorcy potwierdzają bardzo dobre efekty z zastosowania tego typu narzędzi. W ten sposób mamy większą szansę na zdobycie nowych klientów, co więcej w ten sposób jakość obsługi jest na wyższym poziomie, bo mamy stały nadzór nad zachowaniami konsumentów.

Jeżeli chcemy rozwijać biznes, trzeba opracować odpowiednią strategię promocji, która pomoże skutecznie zwiększyć zainteresowanie naszymi usługami. Warto korzystać z różnego rodzaju form promocji.