Każdy początkujący przedsiębiorca zapewne myśli o tym, w jaki sposób może wypromować swoją firmę w Internecie. Oczywiście klarowna strona internetowa, odpowiednie jej pozycjonowanie itd. to działania niezbędne, jednak wiążące się z dużymi kosztami, co czasem przerasta początkujących przedsiębiorców. Co zatem można zrobić, aby wypromować firmę niskim kosztem?

Media społecznościowe – to jest to!

Otóż można właśnie stworzyć reklamę na poszczególnych mediach społecznościowych. Jak to zrobić? Na większości serwisów typu Pinterest, Instagram, YouTube, Facebook itd. rejestracja jest całkowicie darmowa. Następnie możemy tam wstawiać zdjęcia naszych nowych produktów, wstawiać filmiki pokazujące ich zastosowanie, informować klientów o godzinach pracy sklepu, o nowościach itd. Takie informacje kanałami internetowymi rozprzestrzeniają się naprawdę szybko! W związku z tym zapewne jeśli wyjdziemy z naprawdę ciekawą ofertą, to w krótkim czasie zdobędziemy naprawdę wielu klientów oraz fundusze na kolejne stopnie reklamy internetowej.

Jak zaoszczędzić czas?

Jednak media społecznościowe to prawdziwy pożeracz czasu. Zanim napiszemy na każdym koncie odpowiedniego posta, to przecież mija naprawdę dużo czasu. Już nie mówiąc o tym, że jak wejdziemy na Instagrama czy Facebooka to potrzeba ogromnej siły woli, żeby tylko napisać posta i wyjść, nie przeglądając niczego. Z drugiej jednak strony zatrudnienie osoby, która zajmowałaby się zarządzaniem mediami społecznościowymi kosztuje dość dużo… A może jest jakieś inne wyjście?

Nowoczesne zarządzanie social mediami

Oczywiście, że tak! W końcu dzisiaj istnieje naprawdę wiele programów takich jak Hootsuite czy Buffer, które właśnie specjalizują się w pomocy w zarządzaniu kontami na poszczególnych serwisach. Jak to działa? Mówiąc najogólniej mamy program, w którym zaznaczmy, z jakich kont korzystamy. Chcąc wstawić artykuł, napisać posta, czy opublikować zdjęcie itd. wchodzimy po prostu w program i klikamy, gdzie ma się wyświetlić to, co stworzyliśmy. Warto także dodać, że te programy najczęściej posiadają również narzędzia pozwalające wykreować naprawdę ciekawe gify, napisy itd.

Stackposts to nowość na rynku i świetna alternatywa

Warto jednak wspomnieć krótko o tym że oczywiście powyższe programy mają pewne swoje ograniczenia. Nie możemy ich instalować na swoim serwerze, za wiele dodatków, aktualizacji czy za rozszerzenie konta trzeba płacić a ponadto nie zawsze mamy dostęp do wszystkich kont. Dlatego też powstało Stackposts – znakomita alternatywa. Narzędzie to działa tak samo, jak reszta programów do zarządzania social mediami, posiada jednak pewne nowe cechy.

Co przemawia za narzędziem Stackposts?

Przede wszystkim przy użytkowaniu programu Stackposts płacimy tylko raz na samym początku. Jest to opłata w wysokości 59 dolarów, która zawiera w sobie wszelkie możliwe aktualizacje. Ponadto tu Stackposts daje nam naprawdę wiele możliwości zarządzania jednocześnie wieloma kontami. Co więcej wyróżnia go to, że instalujemy go na własnym serwerze. W skrócie zatem mówiąc – jeśli chcemy na poważnie zająć się reklamą internetową, Stackposts to świetny pierwszy krok.